Het is zover, op naar Bali! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Sarah Siahaya - WaarBenJij.nu Het is zover, op naar Bali! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Sarah Siahaya - WaarBenJij.nu

Het is zover, op naar Bali!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

04 Juli 2014 | Nederland, Drachten

Over een paar uur is het al zover..Morgen ochtend vertrek ik om 8.20 vanaf schiphol richting Bali. De komende 3 weken zal ik doorbrengen in een vrijwilligershuis in Ubud, waar ik via activity international ben geplaatst.
Om jullie een beeld te geven wat ik precies in Bali ga doen even een korte samenvatting:

Zondagmiddag kom ik aan in Den pasar en zal ik de rest van de vrijwilligers ontmoeten..Vanaf maandag gaat het introductie programma van start.

Schedule
Sunday (Arrival Day)
Pick up in the airport/ Check in at the House Center.
Welcome Party Dinner Balinese food (Can be on Monday evening).

Monday
Introduction of Bali traditional & Culture and walking tour on Monkey Street & market (include lunch).
In the evening a Balinese traditional dance show.

Tuesday
In the morning a Balinese Language Class.
In the afternoon a Village Walking tour (visit rice terrace and local view).

Wednesday
An other Balinese Language Class. In the afternoon Batik Painting Class at the local Batik house.

Thursday
In the morning Balinese Cooking class. In the afternoon a Balinese flower offering Class

Friday
Spiritual Tour: we go to visit the famous temple " Pura Tirta Empul " the holy water temple and you can enjoy pray with the Holy Water.

De tweede week zal ik engelse les gaan geven aan kinderen tussen de 7-14 jaar en de derde week ga ik een yoga week volgen. Voor mij loopt het programma af op 26 juli. Ik ga dan nog een weekje naar familie op Ambon.. Waarna ik 3 augustus weer richting Nederland zal vliegen.

De komende periode zal ik proberen mijn blok up to date te houden zodat jullie mij kunnen volgen als jullie dat leuk vinden. Hoe het internet daar is weet ik niet maar als het goed is daar wifi en anders zijn er genoeg internet cafés. Tot snel :)

X

  • 05 Juli 2014 - 00:53

    Tam:

    Hooi have fun

  • 05 Juli 2014 - 10:52

    Mam:

    Hoi Sarah, ik hoop dat jij je vermaakt in Frankfurt.Wij zijn thuis

  • 05 Juli 2014 - 16:52

    Liza:

    Hee Sarah! Je bedje staat al klaar hoor! Leuk dat je morgen komt! De wifi is hier erg goed, zelfs vanuit ons bedje. En we hebben een zwembad en een ligbad.. echt top! Tot morgen xxx

  • 06 Juli 2014 - 11:16

    Corrie Siahaya:

    Hallo Sarah,
    Hoe is jou reis verlopen?
    Je zal wel moe zijn na zo'n lange reis.
    Eerst maar gaan slapen misschien.
    Daarna ern frisse duik in zee/ zwembad
    Kus van ons



  • 06 Juli 2014 - 19:34

    Aukje:

    Ik hoop dat je wat kunt bijslapen.Zo te lezen is de wiffi er goed.

  • 07 Juli 2014 - 15:54

    Sarah:

    De reis is goed verlopen tante corrie! Wel lang maar goed ik ben er!

    Xxxx

  • 07 Juli 2014 - 20:11

    Oom Enzo En Tante Helen:

    Selamat Siang, pagi, malam

    Ik weet even niet wat het daar is.
    Maar dat maakt niet uit Sarah.
    Wij willen je in ieder geval een hele leuke tijd toewensen en hopen dat je (volleerd in bahase Indonesia) terug komt haha... bisa bicara behasa betul...
    Ayo, enjoy dikke kus en laat wat van je horen...maar als ik het zo zie gaat dat prima.

    Nou tot horens....ziens....blogse....

    doei XXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 3911

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Bali & Ambon

Landen bezocht: